Tiden går!!!

Tiden går fort när man ha roligt..

Var ett bra tag sen som jag och Folke skrev nu men då får vi ta en liten uppdatering..

Sommaren har varit fullspäckad med en massa skoj träning bad och bus och en del utställningar.
Och inte tala om hösten den har varit rolig fullt med jakt och mys.
Man har ju varit med på skogsfågeljakt och på duvjakt.
Jag har till och med hunnit med upp på fjället wii vad det var kul.

Jag har också tagit min första varmvilts apport nu i höst snacka om att husse var nöjd då :P
En riktigt fin ripa var det..

Och jag har fått nys om vad jag ska få av husse i julklapp jag tjuvlyssnade när han partade med matte om den..
Men det ska jag inte säga det får ni säkert se bilder på sen vad jag fick av tomten heheh :P

Sen så ska ju jag och husse flytta ner till Värmland efter nyår han ska ner och plugga till Naturtekniker så då får man se en annan del av vårt vackra Sverige.  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0