En stor längtan!

God morgon den 16 februari i dag -16grader ute usch vad kallt inte alls skönt och jag och Folke som hade tänkt oss att fara på en skidtur i dag nä det får ta och bli en annan dag lite för kallat för min smak för att ställa sig på ett par skidor.
Men när jag varkade i morse så hade jag ett så stort sug efter att få fara till fjällen och jaga lite ripa skulle vara så himla roligt och skönt.
Alla dessa öppna vyer frisk luft och massor med knorrande ripor :P
Ojoj jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få fara nu på sekunden.
Men det går lite dåligt.

Man får väll se vad som händer i dag ska i alla fall med mammas bil till Kents verkstad för att byta ljuddämpare.
Annars så lär det väll inte hända så mycket kanska gå på en liten promenix kanske.
Nä vi får höras lite senare...

Ha det !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0