Sömnlös!

Jag kan tusan mej inte sova jag som har varit ute hela dagen och i vanliga fall så brukar jag sova den hära tiden.
Men inte ikväll ! Ikväll har kroppen bestämt att Tobias ska vara vaken om han så vill det eller inte.
Idag så vart det ändå en ute deg jag som sa i morse att man skulle vara inne för att det var så kallt.
Men det ble varmare och varmare så till slut så vart Folke less att vara inne så han sa att nu så ska vi gå ut husse.
Och vem kan stå emot när han lägger på sin charm.

Så vi var hurtiga och var på en liten promenad som blev hela 6 kilometer hade inte beräknat att det skulle bli så långt :P

Imorgon så får man så vad som händer det får Folke bestämma..
 Nä nu blir det att tvinga sej själv att sova..
God natt på er!!

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0