Jakt kurs i Umeå och lite till !!!

Nu har det varit mycket den sista tiden vi har hunnit med mycket jag och husse.
Vi har varit på utställning Skk nat den 17/5

Finnlidens Forever Jackson "Folke B" Som idag gjorde sprudlande debut i juniorklassen placerade sig som 4:a med fin kritik: Utm. typ som ännu kan samla sig ngt. Välskuret huvud. Fint uttryck. Ännu lite ljusa ögon. Utm Hlas. Välkroppad. Bra Vinklar fram och bak. Utm pälskvalité. Mkt bra rörelser. Kan bli mer stabil fram.


I Lördags den 30/5 så var vi på jakt kurs på Brattberget i Umeå och varmt kan jag lova att det var.
Både jag och husse tyckte att det var allt för varmt.
Dagen började med att vi eller husse och Kicki körde fel två gånder när vi var på väg ner.
Och inte hade dom lärt sig när vi skulle hem så då vart det fel men bara en gång.
HEHE dessa människor att dom aldrig lär sig ;P

Sen på söndagen så var jag och min polare Fia och badade på Borgarudden en sväng riktigt skönt var det när det var så himla varmt.. Och jag fick blöta ner husse med hehe kul var det..





Och nu ikväll har jag vrit upp hos stor matte och blivit klippt och sen så var vi ut och tränade en sväng på att leta tusenlappar super skoj var det.

Nä nu är det dags att hoppa i kojs sov så gått på er alla glada.

Voff Voff på er :)

Kommentarer
Postat av: Berrabus

Jaha ser att d händer grejer här iaf;) såg riktigt skönt ut med bus i vattnet. Själv ligger ja mest på soffan o väntar på att matte ska bli klar me sina studier o ha tid för mig:) ryktas om att jag visst ska träna spår snart...ses!

MVH

Berrabus o lillmatte

2009-06-02 @ 12:30:31
URL: http://lillmyran.blogg.se/
Postat av: Ellie

Fy vad fuskigt, får du leta tusenlappar och bada... Nu måste jag skälla på matte så hon engagerar sig.



Hon hälsar att det var kul att ses igen, hade jag också tyckt :P

Ellie

2009-06-03 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0