Sköna utedagar med skotträning!!

Dom två senaste dagara na har varit super sköna det verkar då Folke ha tyckt för det har varit full fart från att vi har ´stigit upp till det att vi har gått och lagt oss.
Idag så har vi varit ute och skottränat lite granna.
Vi for ut mot "Träsket" för vi hade fått veta att André skulle vara dära och skjuta lite lerduvor.
Så jag tänkte att nu ska vi passa på att träna sitt på skott och det gicka ganska bra.
Det var ju så intressant.
Man ville ju så gärna springa fram och se var det var för nå som small där borta vid "Träsket".
Så vad man kan säga ut av det är att Floke är inte skottberörd..
Och det är ju super bra.

Nä nu är det dags för husse att vila lite inför jobbnatten.

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Sara o Farbror Bertil

Hejsan!!guuuu vilken fin blogg!!!:) Ser att ni tränar o tränar...får lite dåligt samvete då min farbror bara får vänta på att sin matte ska sluta läsa alla miljoner böcker som finns. Nåja, kärlek får han iaf. Hoppas allt är bra och jag hörde du skulle låna min väst. Bara ringa:)

MVH

Sara o Bertil

2009-04-07 @ 14:47:44
URL: http://lillmyran.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!

Vad roligt att titta in på någon annans blogg. Jätteroligt att se hur folke har det! Har ju träffat honom hos kicki och uffe då vi varit där. Han är verkligen en kanon hund. Ha de och glad påsk till er!

2009-04-08 @ 14:22:05
URL: http://www.springpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0