Fullt upp!!

Idag har jag och husse varit ut mest hela dagen började morgonen med en promenix klockan 06,00..
Usch det är jobbit när han är så dära morgon pigg men men det var skönt att få rör på sig lite före frukosten..

Så var  han ute och städade bilen sin.Under tiden han gjorde det passade jag på att leka med pinnar, husses skor och med hans keps..
Oj vad det var kul :P

Sen  vart det vist litet träning..
Kontaktträning och stadga och jag var super duktig tyckte då jag i alla fall och det verkade husse också tycka :)

Och nu ikväll så har jag varit på prommenar med Fia och Therese och Husse.
Jag och Fia sprang som tokar så nu är jag jätte trött och ska till att sova..
sov gott på er alla..



Voff Voff vi hörs ...

Kommentarer
Postat av: Fru L

fråga: Är det husse eller hund som är morgonpigg?

2009-06-03 @ 14:52:51
URL: http://havssulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0