Kalix!!

Idag har man varit i kalix på hundutställning med bror..
Har varit riktigt roligt att få vara och titta på en massa hundar.
Dagen började med att man fick köra som en tok till kalix från älvsbyn för att klockan råkade bli lite väl sen innan vi for från bror..
Sedan vart det att jag for och hämtade Ellen och vi fot till ishallen och tittade på när Maria ställde ut Agda..
Så nu ligger jag brevid ellen i hennes säng och skriver...
Ska iväg och jobba i natt och jag är inte sugen :(  
Men men det är väll bara att pallra sig i väg för man behöver ju penagr..
Nä nu ska jag vara lite social med Ellen..

Ha det!! 


Kommentarer
Postat av: Fru L

Jag har skaffat hundvalp!

2009-03-29 @ 23:52:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Jack

Här kommer en hälsning från pappa Jack, det ryktas att vi snart ska ses :) det ska bli skit kul.

Bamse kram från Pappa Jack och matte Annika

2009-04-02 @ 12:21:27
URL: http://hem.passagen.se/springerboys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0